1. Obsah, ktorý upúta


Založenie firemného či osobného blogu v ktorom budete riešiť to, čo Vás zaujíma a na čo sa zameriavate, je tou správnou cestou. Týmto spôsobom viete pomôcť iným vyriešiť to s čím si oni poradiť nevedia a jednoduchým spôsobom poukážete na odborné novinky a tiež upriamite pozornosť na vlastné úspechy či chyby. Nových návštevníkov prilákate práve zaujímavými frázami a okrem iného určite ocenia previazanie blogu s inými web stránkami.

Nevyhnutnosťou však je, aby návštevníkov to, čo na vašej webovej stránke nájdu, zaujalo. Píšte články plné informácií, foťte, vytvárajte videá a infografiky – avšak dajte si záležať, aby všetko malo kvalitný formát a štruktúru, aby bol obsah nie len pútavý, ale aj dobre „stráviteľný“.

2. Význam titulkov a meta popisov


Na každej web stránke je potrebné vyplniť titulok (title) a meta popis (meta description). Tieto texty dokážu značným spôsobom ovplyvniť návštevnosť stránky. Sú totiž väčšinou tým prvým, čo z vášho webu návštevníci môžu vidieť.

Titulok sa spolu s meta popisom zobrazuje vo výsledkoch vyhľadávania. Vystižnosť, stručnosť a pútavosť textov je to čím sa texty musia vyznačovať. Stručne v nich popíšte, čo človek po prekliku uvidí a pokúste sa čitateľa zaujať. Máte na to približne 60 znakov (v prípade titulku) a 156 znakov (v prípade meta popisu).

3. Kľúčové slová vyberajte starostlivo


Zistite prepojenie kľúčových slov s vybranou stránkou vášho webu, a citlivo ich do nej zapracujte. Na význam kľúčových slov je potrebné myslieť pri textácii titulku, meta popise, v nadpisoch a podnadpisoch, v popisoch obrázkov i v samotnom texte. Vždy však majte na mysli najmä ich zrozumiteľnosť pre čitateľa. Ak sa vám zdá, že dané kľúčové slovo nie je vhodné na danom mieste použiť, alebo by text po jeho zaradení neznel jasne a zrozumiteľne, nepoužívajte ho.

TIP: SEO je nástroj, ktorý môže jednoznačne pozitivne ovplyvniť návštevnosť vášho webu.

Pokračovanie na časť 2 tu: https://www.strankynakluc.sk/ako-bezplatne-zvysit-navstevnost-web-stranky-cast-2/