Google uprednostňuje časté aktualizácie obsahu

Nie je nič nové hovoriť, že Google je najpoužívanejší vyhľadávací nástroj. Google má obrovský vplyv na to, ako sa webové stránky vyrábajú a navrhujú. Google vždy miloval stránky, ktoré ich neustále aktualizujú čerstvým obsahom. Preto musíte svoj web aktualizovať tak často, ako je to možné.

Časté zmeny a zmeny však neznamenajú, že neustále vykonávate nepotrebné zmeny alebo príspevky v každú hodinu dňa. Svoju stránku môžete aktualizovať raz denne alebo najmenej dvakrát až trikrát týždenne.

Robot Googlebot vždy hľadá nové alebo aktualizované webové stránky a potom indexuje čerstvý obsah vo výsledkoch vyhľadávania  v Google. Ak je váš obsah spoľahlivý a svieži, s každou aktualizáciou sa zvyšujú vaše šance na lepšie hodnotenie Google.

Aby ste si toho všimli, môžete vykonať zmeny vo svojom obsahu alebo pridať obrázok alebo video. Najlepším spôsobom je pridať časť blogu na svoju webovú stránku a pokračovať v jej aktualizácii čerstvým blogovým príspevkom, ktorý si vaši diváci všimnú. Dokonca aj užívateľský komentár k vášmu blogu sa považuje za aktualizáciu vašej stránky. Preto by ste sa mali zamerať na písanie obsahu, ktorý upúta pozornosť používateľov.

Viac obsahu znamená viac kľúčových slov

Čerstvý obsah znamená väčšie využitie kľúčových slov na vašom webe. Algoritmy vyhľadávacieho nástroja Google na indexovanie a zvyšovanie poradia uprednostňujú kľúčové slová. Čerstvý obsah v blogoch alebo článkoch poskytuje viac príležitostí na optimalizáciu vášho webu, aby prilákal návštevníkov.

Predpokladajme, že máte webovú stránku ponuky poistenia. Dvakrát alebo trikrát týždenne môžete uverejňovať nový obsah vo forme vlastného blogovania a článkov na základe rôznych tém poistenia. S každým novým obsahom zavádzate na svoje webové stránky viac a lepších kľúčových slov. Tým sa zlepší váš web v očiach vyhľadávacích nástrojov.Nezabudnite, že pri každej aktualizácii Google sa nezobrazuje, koľko kľúčových slov má váš obsah. Zameriava sa skôr na kvalitu zacielených kľúčových slov než na množstvo kľúčových slov. Kľúčové slová sú dôležitou súčasťou stratégie SEO. Celá vaša činnosť v oblasti optimalizácie vyhľadávacích nástrojov však nemôže úplne závisieť od kľúčových slov. Váš obsah musí obsahovať vaše kľúčové slová, pretože do vášho obsahu by malo byť umiestnené prirodzene. Nemalo by dôjsť k plneniu kľúčového slova. Môžete písať nový obsah, ktorý odpovedá na otázku, vysvetľuje, ako niečo urobiť alebo poskytuje informácie o tom, čo chcú.