Webstránka dokáže finančne rozbehnúť Vaše podnikanie

Najdôležitejším dôvodom prečo mať vlastnú webstránku je dosiahnutie zvýšenia tržieb a celkovo zisku s cieľom
minimalizovať náklady spojené s pôvodným v súčasnej dobe už neaktuálnym marketingom. Všetci vieme, že reklama v novinách je dobrou prezentáciou, ale
kliknúť sa na ňu nedá, na reklamu v televízii majú len niektorí ľudia, avšak na webstránku sa Vám
automaticky preklikne každý, kto hľadá priamo Vás alebo to, čo tam máte napísané.

Rozšírenie portfólia zákazníkov

Prostredníctvom webstránky získate nových zákazníkov, ktorí by inak pravdepodobne neprišli na odporúčanie alebo cez
telefónny katalóg. Takýto zákazníci sú moderní a mobilní, pričom väčšina z nich vyhľadáva čo potrebujem cez mobilom v Googli. Ak vaša
stránka chýba na Googli, tak pre nich v podstate neexistujete. Doba sa mení a ak v minulosti o tento spôsob získavania informácii väčšina ľudí nejavila záujem, dnes je realita iná, čo potvrdil i samotný Google, ktorý v roku 2015 oznámil, že
viac ako 50% návštevnosti stránok tvorí návšteva stránok z mobilných zariadení.Množstvo firemných zamestnancov a časovo vyťažených ľudí dnes nemá časprechádzať sa po meste a náhodou natrafiť na obchodík, v ktorom si
nakúpia ako z romantického filmu. Vopred si spravia prehľad o podstatných veciach, ako to, kde sa
obchod nachádza, kde je najbližšie parkovisko, aká je najkratšia cesta či
dokedy sú otváracie hodiny. Všetko si pozrú na modernej prehľadnej webstránke šikovného
obchodníka. Takto k Vám prídu i zákazníci, ktorí doteraz o Vás nemali ani tušenie.

Webstránka  – šetrič času a uľahčenie fungovania

Každý z nás chce podávať kvalitné výkony o to viac ak ide o vlastné podnikanie. Počas pracovnej doby sa každý z nás snaží plne koncentrovať na prácu. Ak príliš
často odpovedáte zákazníkom napr. na dookola opakujúce otázky, je čas si to uľahčiť a šetrič čas, a to práve prostredníctvom novej webovej stránky.

Poznáte to: Prosím koľko to stojí, Ste otvorený i cez víkend alebo dá sa u Vás
platiť kartou, kde Vás nájdeme, čo si má pacient doniesť na vyšetrenie a pod.Vaša

Vaša webstránka nemá voľno „pracuje“ 24 hodín denne a 7 dní v týždni, pričom prezentuje tým správnym spôsobom Vaše
služby a usmerňuje Vašich zákazníkov, pacientov, návštevníkov či
fanúšikov.

Sú ľudia, ktorí sú chcú spraviť iba prieskum. Iní zisťujú, kde pôjdu zajtra po práci nakúpiť,
niekto cestuje, niekto je v inom časovom pásme a keď pristane na
Slovensku, vďaka Vašej webovej stránke okamžite vie, kde má ísť. Všetci títo zákazníci by sa asi nikomu
nedovolali o tretej ráno do prevádzky alebo počas nedeľného obedu s Vašou rodinou. Vaša webstránka im však zodpovie všetko to, čo potrebujú vedieť.

Facebook už dávno nepostačuje

Niektoré osoby či spoločnosti sa uspokoja s Facebookovou stránkou alebo firemným
profilom na Googli. Vaša webová stránka je však Vašim vlastným miestom, kde môžete propagovať služby či
tovar a nemusíte na nej riešiť konkurenciu, na Facebooku však túto možnosť nemáte. Na Facebook a
Google chodia ľudia „četovať“, zabávať sa, pracovať, vyhľadávať
informácie a sú obklopení všakovakou reklamou Vašej konkurencie.

Pri sociálnych sietiach  a Google netreba zabúdať, že tieto subjekty sa snažia zarobiť. Čo všetko je zdarma je iba počiatočný klam. V momente ako sa im to hodí Vás môžu doslova „vymazať z
internetu“, ak ste iba u nich.

Facebook má ešte jedno negatívum, okrem toho, že jeho zakladateľ Mark
Zuckenberg na svojom blogu vyhlásil, že sa chystá zmeniť Facebook viac
pre rodiny, menej pre firmy, po zavedení tzv. Prieskumníka to pocítilo
už množstvo spoločností, ktorí neváhali a zainvestovali do Facebookovej stránky stovky hodín
a tisíce EUR, pričom garancia stálej a stabilnej reklamy nikde, ale peniaze sú preč.

Významnou skutočnosťou je i fakt, že na Facebooku nie je zaregistrovaný každý, tak ako Facebook zamkol
obsah skupín iba pre registrovaných, môžu to spraviť aj pre firemné
stránky, a to bez Vášho vedomia a kedykoľvek.

Starostlivosť o webstránku nie je ani ťažkou ani drahou záležitosťou

Ak si dáte spracovať webstránku kvalifikovanému odborníkovi spravovanie stránky je bežná údržba príjemnou prácou.S kvalitným systémom na tvorbu stránok, ako napríklad tým našim, sa môžete o
stránku starať bez znalostí programovania alebo IT, klikaním a
nahrávaním obrázkov upravíte Vašu dokonalú webstránku a nový obsah si
nahráte ľahko a kedykoľvek sami. Všetko, čo vytvoríte je automaticky prispôsobené aj
pre mobilné zariadenia či tablety.Aktívny prístup k Vašej webovej stránke Vám zaručuje, že máte možnosť lepšiespoznať svojho zákazníka. Zverejňujete články o svojich novinkách, ak
si zapnete diskusiu, zákazníci s Vami môžu komunikovať a zdieľať svoj
názor, pomôcť vám nájsť dieru na trhu alebo odhaliť nedostatky či vnuknúť dobrú myšlienku
alebo napísať dobrú recenziu, ktorá je tiež skvelým spôsobom prezentácie.

Cez bezplatnú službu Google Analytics môžete zistiť viac o tom, aký zákazníci tvoria väčšinu záujemcov o Vaše služby. Dokážete si vytvoriť štatistický prehľad o tom, odkiaľ sú Odkiaľ prišli – z akého okresu alebo mesta, z ktorej
stránky sa preklikli až k Vám. Dá sa zistiť aj tovVás  akých časoch Vás najviac navštevujú, z
akých krajín, či si stránku pozerali z mobilu alebo tabletu, ich vek alebo
pohlavie. V dnešnej dobe, kedy je konkurencia silná sú tieto údaje vzácne a dobrého obchodníka vždy nasmerujú vždy len k väčším
úspechom v podobe zvýšených tržieb a väčšieho zisku.

Potrebujem v praxi naozaj webstránku ?

Minimálna funkcia webstránky je virtuálna vizitka v rámci, ktorej každý Váš zákazník či stály alebo potenciálny dostane minimálne základné informácie o Vás či Vašej činnosti. Zverejnením mapy uľahčíte klientovi aj cestu k Vám.

Stránka je však aj dôkaz, že na klientov myslíte, a že ste
moderná spoločnosť, ktorá sa svojim zákazníkom prihovára okrem iného aj prostredníctvom webovej stránky. Zo skúseností vieme, že
kto stránku nemá, nechce byť nájdený.

Podnikatelia, ktorí stránku nemajú a aj tak im ľudia prichádzajú to
považujú často za úspech. Veľa nových firiem vznikne iba preto, lebo
na webe nenašli takéhoto podnikateľa poskytujúceho vyhľadávanú službu a usúdili, že je tento priestor treba vyplniť a takto nešťastne Vám mnohokrát rastie konkurencia. Podnikateľov, ktorí na internete ešte nie sú, považujú za zastaralých
a neboja sa im konkurovať, alebo o nich ani netušia a tak až po čase zistia, že sú nútení deliť si trh s viacerými.

Ak patríte medzi tých, čo nemajú svoju vlastnú webovú stránku, tak zvážte, či práve
nepodporujete vznik Vašej ďalšej konkurencie. Novou stránkou zvýšite šance, že niekto si premyslí svoju podnikateľské aktivity, nakoľko po zmapovaní internetu v tej danej oblasti zistí, že takých spoločností je množstvo a neoplatí sa investovať a uberať sa týmto smerom. Tak Vám ostanú Vaši klienti a taktiež zvýšite šance, že získate nových.
Ak potrebujete novú webovú stránku či z tej starej vytvoriť niečo nové a moderné, neváhajte sa na nás obrátiť